mandag 17. august 2009

Mandag 17.08.09

I dag startet dagen veeldig tidlig, hadde 07.00 vakt på jobben, og våknet trøtt i trynet og var så absolutt ikke klar for en ny dag på jobben..
Bare jeg kom meg opp og satt meg i bilen sammen med pappa opp til Bj.langen, så ble det straks mye bedre.. Dagen på jobb, var helt grei:) jobba med Helene i dag, noe jeg trives godt med. Etter jobb i dag ble jeg hentet av Siv Hege, godt å ha privat taxi i blandt. hehe...
Hun hadde vært på Bj.langen for å handle inn siste stæsj til konfirmasjonen til Karina, som snart står for tur:)

Da vi kom hjem var det rådyrkarbonader, poteter, grønnsaker og brun saus som var det neste på menyen.. Det er utrolig digg, trur det er i ferd med å bli favoritten;) Jeg slappet av med en brå svipp innom face, imens jeg ventet på middag:)

Etter middag, propp-mett som jeg var, stod sommerens store rydde-oppgjør klart.. Gruet meg til å rydde rommet nå i en mnd... Sånn er det når man bor i "70 "bagger og jobber 24-7 :)
Det rommet så rett å slett helt forferdelig ut..
Det tok meg laang tid for å sortere alle de klæra, jeg som sier at jeg IKKE har klær...
Åh skjønner iaff nå at, det har jeg.. hehe...

Jeg koste meg i strøkent rom , etter noen timers jobb:P men da var det utrolig deilig å ta kvelden.. Da tok jeg turen innom bloggen til Linni ,og må innrømme at jeg begynner å syns at hun er kul:) hehe syns litt synd på henne, når alle skal "mobbe" henne og gjøre narr;)

men en ting jeg gleder meg til nå på slutten av en sååå laaang og slitsom dag, er at jeg skal kose meg med PRISON;) hehe sjokk** er helt hekta nå:)

K;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar