onsdag 19. august 2009

Tirsdag 18.08.09


Selvfølgelig 3 dag som blogger , skippa jeg blogginga :/ hehe


Dagen var som vanlig digg med å sove leeenge og være alene med søskna mine, pga siv og pappa var på jobb. Jeg har heldigvis fri idag:) Vi har vært kjempe flinke å hjulpet til med å vaske huset i dag.. Det er jo ille kjedelig, men må jo gjøres..


Til middag i dag ,hadde vi kylling,ris og wok.. namnam..

Etter middag dro jeg for å levere Maritha på håndball og videre til "farfar" (farfaren til andreas) for å levere rådyrkjøtt, som Edna og Philippe (tanta og onkelen til andreas) skulle ha;) Farfar dreiv ute å malte og slo derfor av en koselig prat med han;) han hadde plukka kjempe masse sopp i dag..


Deretter dro det av sted til Lillefoss (hjem) igjen for å så hjelpe karina med å lage album.. Det er kjempe gøy:D Det satt vi med i 7 lange og 7 breie.. så klokka løp i fra oss , og dermed var dagen plutselig over..


Kjenner at jeg ikke liker at sommeren straks er over.. Begynner på skolen igjen på mandag..usj... ser ikke akkurat frem til det;) men må vel til det.. skal vel bli godt å komme igang igjen også:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar