torsdag 20. august 2009

Torsdag 20.08.09


GRATULERER MED DAGEN TANTE NISTE:)
Idag har jeg ordnet masse små ting.. slitsomt når så mange har så forskjellige meninger.. hoho.. jeg har som vanlig sendt mld med Andreas.. Han henger med tre andre gutter han har gått i samme klasse med i særp, så det er jo kjempe fint.. Alle de tre leier ett hus sammen.. Det er no han likte godt virker det som:) hvert sitt bad med boblekar å greier:) Han sier det er kjempe fint der, så må nok ta turen ned for en inspeksjon snart.. hehe..
Gleder meg til han kommer hjem neste helg<3
Så ikke Home and Away i går så måtte se reprisen i dag.. hehe.. Deilig å ha no tidsfordriv.. usj, skulle vel heller satt på meg treningsutstyr og tatt meg en løpetur i skævven.. men det er lettere sagt ,enn gjort.. Er så innmari lat om dagen , så det skulle ikke vært lov!! Er ikke rart at fleske henger da!! hehe.. men bestemt meg for å nyte sommerferien maksimalt. Så har ikke fått rævva i gir enda:S
Jeg har forresten snakka med Hilde på face i dag og vi har avtalt at jeg skl joine henne en helg i Lillehammer.. Åh jeg kjenner at jeg gleder meg allerede, og er så fast bestemt på at dette skal gå i boks.. Det blir kjempe kos, vi hadde planer om å ses i sommer.. Men når begge er studenter og sommeren betyr jobbing, er det ikke alltid like lett å få det til å klaffe.. Men nå står høsten for tur og det er = skole.. :) så da ses vi snart Hilde:P GURIMALLA og det skal bli gøy:)

2 kommentarer:

  1. Helg i Lillehammer?? Da har du værsagod å ta turen innom Bryggeveien 10a!!!

    M ;)

    SvarSlett
  2. hehe jaaa:) kommer innom alle steder jeg er velkommen:) hihi..

    SvarSlett