søndag 16. august 2009

Søndag 16.08.09
















Hællæ**

Da er det første dagen min som blogger i dag.
Jeg har mye å lære, så håper det blir litt mer interessant etterhvert:)

Idag har jeg tilbragt dagen i joggedress og tv, en skikkelig "dasse-dag"
Det er utrolig deilig iblandt, jeg stor koser meg med prison og godis.
(skikkelig sunt hehe ) Jeg har inntatt et skikkelig prison-maraton, slik at jeg kommer inn i det som nå begynner på tv3..

Andreas har forresten sin første hele dag i Grimstad, der han nå skal tilbringe to studieår..
Noe jeg ikke er så innmari "fan" a ,men man får bare glede seg til at han kommer hjem i helgene.. Gleder meg masse til han kommer hjem om 2 uker, da er vi klare for bryllup og musikkfestival;) Det skal bli kjempe gøy:)

Nå er jeg klar for mer prison;)


Kristiane:)

1 kommentar:

  1. Grættis med fin blogg! Gleder meg til å følge med framover.
    M ;)

    SvarSlett