onsdag 19. august 2009

Onsdag 19.08.09


Idag har folka hime begynt på skolen og jobb. Det er bare jeg som er hime å flesker meg;)

idag hadde jeg planer om å sove lenge, men var så stille i huset at det var klin-umulig..

Jeg gikk derfor ut med hundene kl 09.00 og luftet chila (hunden til mor) entur.. satte på meg joggebukse å greier.. (måtte leke-sporty) hehe..

Turen var liten ,så varte kun en times tid.. Da var det godt med en dusj og ett revita knekkebrød.. Krøyp deretter godt under dyna og satte på Prison Break sesong 4..
Jeg ble jo selvfølgelig like hekta og glemte nesten at jeg skulle til frisøren i dag..
I all hast stjal jeg scooteren til Maritha , da jeg ikke hadde bil selv og dro ned til Løken for å klippe meg.. Jeg rakk det akkurat.. PHU...
Det var Linda som klippet meg i dag;) Etter det bar det av sted på scooteren igjen.. fader å kjipt det er å putre i 45 km/t hehe.. savner ikke scooter tida for å være ærlig.. ikke at jeg kjørte så mye på den tida heller:P
Da jeg kom hjem var det kylling suppe på menyen:/ jeg som hadde lyst på pasta... jaja sånn er det jo i blandt..
Etter middag blogga jeg litt og satt nok engang sammen med Karina for å lage album.. :) Det er kjempe gøy:)
Nyter mine siste dager a ferien:)
K :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar